e-mail info@frankce.be     telefoon +32 472 92 50 71
Trefwoord: : copywriting

SEO copywriting: het juiste evenwicht

Schrijven voor websites is per definitie ook schrijven voor zoekmachines (SEO). De vraag is alleen: hoever ga je? Wie verdient het meeste aandacht; Google of de bezoeker? En hoe verzoen je die twee met elkaar in de praktijk? Want zonder SEO krijg je geen of weinig bezoekers en zonder geboeide en tevreden bezoekers kan je fluiten naar je hits en leads. Kortom, een evenwichtsoefening zonder weerga.  

Lees meer ...

Containerbegrippen en copywriting

Copywriting en containerbegrippen: een goed huwelijk of een vechtscheiding? Schrijf je goede teksten met vage woorden? Het antwoord luidt resoluut 'neen'. In wervende teksten wil je immers potentiële klanten op de juiste manier raken. Beelden schetsen, emoties oproepen: daar gaat het om. En dat doe je niet met algemeenheden. Mist spuien is onverschilligheid oogsten. Maar wat is nu juist een containerbegrip en wat niet?  

Lees meer ...

Zakelijke teksten: zelf schrijven of uitbesteden?

Er zijn 1001 redenen om het schrijven van zakelijke teksten uit te besteden. Je wilt bijvoorbeeld professioneel overkomen met effectieve tekst, tijd besparen of kopzorgen vermijden. Maar de allerbelangrijkste reden is misschien wel dat het in de praktijk verdomd moeilijk blijkt om over je eigen zaak te schrijven. Zelfs als copywriter.

 

Lees meer ...

Tips voor jouw project?

Vrijblijvend actieplan, gratis audit.

  • Copywriting op maat
  • Paginastructuur (informatie-architectuur)
  • Usability

Actieplan/audit bestellen