… om voor mij te kiezen
1. Luisterend oor
Vertel me jouw verhaal. Copywriting is voor 70% luisteren, registreren en inleven. De garantie op een goed eindresultaat.
2. Ervaren
Vijftien jaar ervaring met het schrijven van teksten. Eerst voor traditionele en later voor nieuwe media. Weer zo’n journalist die zich copywriter noemt? Integendeel, het anker voorgoed gelicht. De focus ligt al 7 jaar op wervend schrijven en online copywriting.
3. No nonsense
Geen dure woorden maar concrete actie. No nonsense betekent ook eerlijke communicatie in functie van een goed eindresultaat. Ik schrijf niet voor jou maar voor jouw klanten.
4. Gestructureerd
Een duidelijke werkwijze, zodat je perfect weet in welke fase jouw project zich bevindt. En natuurlijk ook structuur in je teksten, een must voor wervende copy.
5. Creatief
Compleet vastgereden? Zie je het bos niet meer door de bomen? Je copywriter biedt een klare kijk en bedenkt pasklare oplossingen voor netelige kwesties. Of hij komt op de proppen met een origineel idee.
6. Punctueel
Een deadline is een deadline. Punt.
7. Vakoverschrijdend advies
Vraag erop los. Over copywriting, usability en informatie-architectuur. Of over marketing, CMS, grafische keuzes, … Compleet communicatieadvies voor jouw project.
8. Nuchter
Klare taal, to the point, doelgericht. Realistische verwachtingen en doelen.
9. Gepassioneerd
Gebeten door alles wat naar taal en online marketing ruikt. Taalnazi, vakidioot, perfectionist. Zodat je marketing resultaat oplevert.
10. Eerlijke tarieven
Noch de goedkoopste, noch de duurste. If you pay peanuts … Gewoon waar voor je geld.