Schrijven als een vast beroep beschouwen is een vorm van waanzin. F. Nietzsche
Ben je het eens met Nietzsche?
Dan kruip je misschien beter zelf in de pen. Of je vraagt je zoon of neef om een schrijfsel te creëren. Of je gaat shoppen op een freelance netwerksite en slaat een hobbyist aan de haak. Je budget ging immers integraal naar je webdesigner of grafisch vormgever. First things first … bling bling.
Gevolg? Leads blijven uit en Google kijkt de andere kant op. Pijnlijk herkenbaar?
Ben je het oneens met Nietzsche?
Dan weet je dat er meer nodig is dan een flashy design om klanten te werven met je website. Je verlangt vlotte, foutloze en overtuigende teksten die je klanten serieus nemen en de reputatie van je onderneming en/of product alle eer aandoen. Om uiteindelijk je prospecten tot actie aan te zetten. Want gevonden en gelezen worden, vertrouwen creëren en reactie krijgen, dat doe je alleen met topteksten.
Daarom is schrijven een vak en zijn copywriters en tekstschrijvers vakmensen.
Wat ik wil weten …
- Wat is je doelstelling?
- Via welk medium (website, folder, …) wil je communiceren?
- Welke boodschap wil je kwijt?
- Wie is je doelgroep?
Kortom, vertel me alles over jouw project
Meer gemoedsrust en conversie
Alleen het beste voor jouw project of zaak? Op beide oren slapen? Huur iemand in die je boodschap treffend en foutloos verwoordt. Een copywriter die meer clicks genereert en je conversie verhoogt.