e-mail info@frankce.be     telefoon +32 472 92 50 71

Print copywriter: meer impact voor je folder, verkoopbrief, …

Blijft je folder overal liggen?
Leest alleen het management je bedrijfsblad?
En waarom krijg je nooit een journalist aan de lijn?

Juist, omdat alleen doordachte en goed gestructureerde teksten raak schieten.

Offline versus online tekst

Heel wat schrijftechnieken voor webcopy gelden ook voor papier. Maar er zijn toch 2 grote verschillen.

  1. Op papier lezen we rustiger en trager/grondiger. Print copy mag daarom al wat langer spinnen en dieper snijden. Zonder papier geen Claus, zeg maar.
  2. Papier heeft lak aan zoekmachines (SEO). Een luxe.

Blijft print effectief?

Ook folders, flyers of brochures houden makkelijk stand in het web 2.0-tijdperk. Tenminste, met de juiste aanpak.

Inspiratie opdoen? Contacteer een print copywriter die al tientallen folders en brochures uit zijn pen toverde.

Folder en flyer

Folders en flyers vliegen de deur uit. Zorg voor een veilige landing en geef je boodschap een valscherm.

>> Folder en flyer

Persbericht

Het enige persbericht dat prime time haalt, valt de volgende morgen in je brievenbus. Maak nieuws van je boodschap.

>> Persbericht

Brochure

De beste brochure leest als een trein die op tijd komt: verrassend en meeslepend tot op het eind.

>> Brochure

Artikel

Een knap artikel verwoordt beeldend wat je nog niet wist en beeldig wat je al wist. Commercieel of redactioneel.

>> Artikel

Samenwerken?

fc
Bel of mail mij voor een verhelderende babbel over jouw project en/of voor een vrijblijvende offerte (inclusief actieplan).

Neem contact op