Communicatieadvies voor je marketingcampagne
Aandacht trekken, dingen in bewegen zetten: daar draait het om. Makkelijk gezegd maar in de praktijk rijzen er vaak meer vragen dan er antwoorden komen.
- Hoe doe je dat precies, aandacht trekken?
- Wat schrijf ik in mijn digitale nieuwsbrieven?
- Hoe krijg ik feedback van mijn doelgroep?
- Hoe maak ik mijn teksten webklaar?
- Wat met social media? Welke strategie volg ik voor een optimale ROI?
Samen zoeken we pasklare oplossingen voor netelige vraagstukken. Noem het gerust communicatieadvies.
Wat kun je mij vragen?
- Alles wat met taal en tekst te maken heeft: stijl, structuur, spelling, …
- Tips over websites en webcontent: SEO, conversiemarketing, usability …
- Advies over online en inbound marketing: blogs, social media, e-mailmarketing …
- Info over webadvertenties: Google Adwords, Facebook ads, LinkedIn Ads …
Wat vraag je beter elders?
Een compleet communicatieplan of uitgebreide marketingcampagne. Je klopt beter aan bij een communicatiebureau of B2B Marketingbureau.
Veelzijdige copywriter nodig?
Goede raad is goud waard. Daarom kies je best voor een veelzijdige copywriter die ook gepassioneerd is door webdevelopment (CMS/ Contentmanagementsystemen), grafisch design (logo’s, concepten, …) en fotografie/video.
Ter illustratie: ik heb mijn website en logo zelf gemaakt. Maar voor alle duidelijkheid: copywriting is mijn vak, de rest eerder een hobby.